Thursday 29 November 2012

I- City Shah Alam


I City Shah Alam.... 2010

Korang mesti dah pernah sampai ke tempat ni kan... Agak menarik dan penuh warna warni... Seksyen 7 Shah Alam ni, time aku study dulu kat sini... tempat ni cam padang jarak padang terkukur je hahahahaha... Tanah merah je.. tp sekarang bila datang semula ke Seksyen 7.. semuanya dah berubah... so ni pic mula2 aku terjah Shah Alam yang dah berapa lama aku tinggalkan... Masa ni masuk free lagi hehehe dtg pun awal gila.. siang ari lampu pun masih belum menyala.. Aku ngan kenkawan ala2 sengal aku dah sampai seawal 5pm... gila tak gila tu awal hahahaha... so ni gambar aku ambik masa ni aku rasa jam 6pm lebih kot tak berapa nak ingat dah sebab ni tahun 2010... Masa ni aku tak leh bayangkan mcm mana rupa i City bila dah malam... Jakun tul hahahahaha.....



finally hehehe malam menjelma.. Wahh!! cantik gila weiii bila lampu dan menyala dan suasana mula gelap... Sah jakun hahahaha...




konon2 dlm ni sejuk la cam kat oversea.. tak sejuk mana pun.. skrg ni kalau masuk dah kena bayar.. pastu kena pakai jeket.. hahaha dulu tak ada semua ni... apa yg penting.. time aku gi ni FEEE wakakakakaka...








No comments:

Post a Comment