Thursday 29 November 2012

KUCHING SARAWAK 2010


Untuk pengetahuan korang semua... setiap kali aku plan cuti2 malaysia ni... Make sure aku selitkan perjalanan yang menggunakan khidmat MAS or AIR ASIA hehehehe.. Kawe mau terbang wehhh... So destinasi penerbangan kita kali ni ke Kucing Sarawak.. Alhamdullillah selamat smpi ke Kucing.. selama ni aku asyik dengar kuching dari org sana orang sini.. Macam best je.. so kali ni aku dah pun sampai ke Kuching... Bajet perjalanan aku ke Kuching ni best sikit hahaha sbb apa?.. sbb makan minum/penginapan dan pengangkutan free semua hahahahaha... aku menumpang kasih sayang dengan kawan aku yang memang asal dari Petrajaya Kuching.. so just bayar duit flight ngan suping2 je...


Sampai2 je ke Kuching.. member aku ajak gi makan Mee Kolok.. alar sorry la ye gambar kurang jelas ler.. maklumlah tgh lapar n hp murah punya kamera hehehe... mmg terbaik la mee kolok dia...



Hari Kedua di Kuching aku telah dibawa oleh kawan aku yg lebih mesra dipanggil Along... Kami pagi2 lg dah bersiap sedia nak berjalan jauh... eh jauh ke hahahaha tak la jauh kot... zoom in.....


Dah pun sampai ke Kg Budaya Sarawak hehehehe best oooo tgk tang luar je time sbb tiket agak mahal jugak nak masuk... so kita orang pun teruskan je perjalanan ke tepi laut huhuhuhu


Taraaaa aku dah sampai ke Damai Beach Resort.. Ha kat blkg tu adalah Gunung Santubung tp tulah diselubungi dengan kabus so tak nampak la keseluruhan gunung... Suasana aman je.. sejuk dan damai... kami semua datang untuk berkelah... siap bawa bekal makanan hehehehe.. Thanks to along dan anak2 sbb melayan kami semasa di Kucing.....


Inilah along rania n family.. anak2 dia comel2 belaka... lebih2 lg yg kecik tu.. so cute... Selama kami di sana si kecik tu asyik melekat ngan kami.. tido pun nak sama2...


Gembira sungguh dorang mandi manda...


Nilah dia Gunung Santubong dari kaki gunung... cantik tk?

No comments:

Post a Comment